OTÁZKY A ODPOVĚDI

Přejí krásný den.Protože hledám odpověď na zvláštní chování mých dětí(dvojčat),jedná se o kluka a holku 8.leté,tak jsem dospěl k názoru,že se jedná o tak zvané "indigové děti".Po včerejší rodičovské schůzce jsem si uvědomil,že chování hlavně u syna není jemně řečeno standardní.Není hloupý spíš naopak.Ale chová se povýšeně i k inspektorovy,který byl na inspekci ve třídě.Je mu jedno když ho učitelka kárá.Vadí mu,že tím svým chováním někomu ublížil.To se potom na chvíli "srovná",ale pak pokračuje dál.Ve třídě je za "černou ovci",učitelka je něšťastná,že neví co sním.Potřebuji poradit zda se dá provést nějaké vyšetření jestli se jedná opravdu o Indigo nebo ne.U dcery je trochu jiný problém.Učení zvládá,ale ve škole jí to nebaví.Říká mi,že neví proč by se měla učit takové hlouposti,které nejsou důležité.A to jsou v 1.třídě.Takže žádná puberta a podobně jak jsem se dočetl na různých diskuzích od psychologů.Dcera mě někdy překvapí tím,že ví co chci říct ještě než to řeknu.Syn zase ví co chce zvíře,keré vydá zvuk.Například kočka mňoukne a on mi řekne ona chce ven.Nejdříve jsem si myslel,že ja to náhoda a tak jsem si to ověřil.Když kočka mňoukla taka on řekl má hlad otevřel jsem dveře jestli nechce jít ven a ona zůstala stát.Tak sem jí dal nažrat.Příště když mňoukla,tak Syn řekl.ona chcejít ven.Dalsem jí nažrat a ona si žrádla nevšimla,ale po otevření dveří šla ven.Toto mám vyzkoušené několikrát.Dcera zase mývá plačtivé stavy.Z 80% bych řekl,že se u nich projevují příznaky indigových dětí,o kterých jsem měl možnost se dočíst na internetu.
Paní učitelka nás vyzvala,aby jsme se synem navštívili 
ped.psych.poradnu.Obávám se aby z něj neudělali pacienta.Můžete mi prosím poradi,zda je nějaký klub kde by se mohli sejít s podobnými dětmi.Nebo kde by nám poradili co dál.Děkuji
 
I já Vám přeji krásný den a velmi oceňuji, že hledáte odpovědi a pomoc pro svá dvojčata. Podle toho, co mi píšete, můžete vzít jed na to, že Vaše dvojčata jsou indigáčci (křišťálové, duhové, diamantové děti). První takové děti se zvláštním chováním se začaly rodit už v 60 letech, ale byly to spíše výjímky (já sama jsem také indigové dítě roč.1967) i moje dvě dcery jsou, to byl i důvod proč se takovým dětem a jejím rodičům věnuji, vím že to není jednoduché. V dnešní populaci už takových dětí je možná polovina, prima je, že první velká vlna, už jsou dnes třicátníci a začínají být sami rodiči a taky učiteli, takže je naděje, že se trochu změní školský systém i systém výchovy (vyhovují jim školy Waldorfského typu)a nebudeme se držet zaběhaných kolejí, které jsou pro tyto děti velkou přítěží a nedokáží se jim přizpůsobit., ale to bude trvat ještě jednu generaci.  Tyto děti jsou velmi vědomé (jako staré duše v dětských tělech), vibračně jsou jinak nastavené (jejich fyzické tělo není 100 % fyzické), vnímají univerzální pravdu, proto vždy intuitivně ví, co je správné a kde je podstata. To je důvod proč odmítají ty hlouposti ve škole, proto neuznávají autority, lidi kteří něco říkají, ale jejich činy nejsou v souladu s jejich slovy, jsou přecitlivělé, protože vnímají každou jemnou energii, která okolo projde, mají zvýšenou potřebu harmonie a klidu kolem sebe. Rozumí si se zvířaty, mnohdy i s rostlinami, nebo přírodou jako takovou, jednoduše se dokáží naladit na její frekvence a rozumí tomu, což je snad příslibem lepšího zacházení s planetou Zemí do budoucna. Bývají jasnovidné, vnímají věci, které jsou normálnímu člověku skryty, mívají neviditelné kamarády se kterými komunikují, protože je jednoduše vidí, setkala jsem se často i s tím, že vidí duchy, kterých se bojí, komunikují s dušemi. Potřebují naprosto jiný přístup než je " běžný " a hlavně jiný způsob komunikace. Spíše jako rovný s rovným, než z pozice rodič, autorita - dítě. Pokud si člověk není sám sebou jistý a není v souladu sám se sebou, nebudou ho tyto děti akceptovat. Potřebují se hodně uzemňovat a propojovat hemisféry. Obvykle bývají velmi chytré, inteligentní, ale škola je nebaví, nedokáží se soustředit, jsou často napojené (jinam, nahoru), energeticky zcela mimo své tělo. Bohužel tím jak jsou jiné, mívají problém zařadit se do kolektivu, děti se jim posmívají, nejdou dát do škatulek, dělají si co uznají za vhodné a co intuitivně cítí, že je správné,  čímž jsou zařazeny jako nezvladatelné a posílají se do psychologických poraden. Mívají skličující pocit, že jim nikdo nerozumí, že jsou jiné a že sem nepatří, někdy bývají i agresivní, pokud mají přetlak energií v těle. Klasická psychologie ale nezabírá, opravdu jsou z nich nakonec pacienti (dis poruchy, poruchy autistického spektra, apod.) leckdy dostanou i léky, které je naprosto omezí v jejich vývoji, uvědomění a tvoření. Stačí ale správný přístup, správný způsob komunikace, trochu pravidelného cvičení na propojení hemisfér a uzemnění a tyto děti fungují naprosto bez problémů, musíme je brát jaké jsou, nakolik zvláštní to je. Přišli sem jako učitelé, kteří mají pozvednout duchovní vývoj na planetě. 
Nejsem si jistá, jestli jsem Vás trochu nevyděsila, tím co píšu (ty jemnohmotné věci, duše a tak), ale to k tomu zkrátka patří ať už tomu věříme nebo ne. Tyto děti jsou obrovský dar a jsou naprosto úžasné, mají zde svůj úkol, jdou si ale svou cestou :-)Potřebují hlavně porozumění a mnoho lásky....
Bohužel nevím o nikom, kdo by byl blízko Vás, kdo by Vám pomohl, znám jen jednu paní (Věrka Klucká), která se taky těmto dětem snad věnuje, ještě i občas mediálně známá Alenka Pastelka, ale ta nevím, kde přesně působí. Já se snažím ve svém kroužku naučit tyto děti žít se svou jinakostí, naučit je jednoduché techniky, jak si pomoci, když se jim něco děje, naučit je cviky, které zaberou když nejsou uzemněné a soustředěné, hodně mluvíme a rozebíráme naprosto vše, učíme se znát a pracovat se svým tělem, se svou energií, se svým vědomím, se svými myšlenkami, s energiemi, aby věděly jak fungují a co způsobují, poznáváme zákonitosti a cykly přírody, vesmírné zákony apod. Hodně jim pomáhá, právě to, že jsou ve skupině svých, kde jsou děti stejné a že učitelka (já) je taky stejná a rozumí jejich podivínství. Potřebují vědět, že jsou v pořádku takové jaké jsou, musí mít sebeúctu a sebevědomí, jen prostě vnímají svět jinak, no a co :-).Ty děti jsou velmi moudré, já sama se jich často ptám na radu, když něco řeším a zrovna ztratím nadhled, vždy dokáží najít podstatu a pravou příčinu, naučila jsem se od nich za ta léta mnoho, vedle těchto dětí stáváme se i my lepšími a vědomějšími lidmi :-) Jsem moc ráda, že mou práci oceňují i v místní škole, že vidí výsledky.  
Mohu Vám doporučit literaturu, mohu Vám poskytnout nějaké návody, ale nejlepší by skutečně bylo, kdyby děti našly někoho, kdo jim bude rozumět, kdo je nebude nutit, aby byly jako ostatní a přijme je takové, jaké jsou, bude v nich podporovat a rozvíjet jejich schopnosti a intuici, která je nejlépe provede jejich ne zrovna jednoduchým životem. To samozřejmě je úkol především pro jejich rodiče, kteří ale musí pochopit a přijmout, jaké mají zvláštní a úžasné děti :-)
Přeji Vám mnoho štěstí a pokud budete cokoliv potřebovat, jsem Vám k dispozici. 
Věra Kloučková
 
Děkuji Vám za odpověď.Jenom nerozumím výrazům uzemnění a propojení hemIsfér.Zajímalo by mě jak  se to dělá.Abych jim mohl pomoci.Děkuji
 
Zdravím :-) 
Mozek má dvě hemisféry, levou a pravou. Levá je ta logická, přemýšlivá, soustřeďující. Pravá je abstraktní, tvořivá. Většina lidí používá více tu levou logickou, nebo to zkrátka mají propojené a používají obě (což je ideál). Tyto děti, ale používají především pravou mozkovou hemisféru, proto mají jiné vnímání, proto mají fantazii, proto většinou vidí, to co ostatní ne, proto dokáží tvořit (malovat, modelovat, ....), proto se dokáží naladit na frekvenci kočky, proto se ale taky nedokážou soustředit, mají " disporuchy " protože se jim nespojí ta abstraktní část s tou logickou, proto někdy špatně ovládají své tělo (jsou pomalí, nemotorní), jinak myslí, jinak chápou. Většina umělců, malířů atd...využívá právě pravou mozkovou hemisféru k tvoření. Využívat zase jen levou, taky není ideální, člověk je pak příliš pragmatický, nemá fantazii, nadhled...atd. Ideální je propojit obě do rovnováhy a občas si odskočit tam, nebo tam, podle toho co dělám. Informací ohledně mozkových hemisfér najdete na netu spousty....Aby tyto děti nelétaly myšlenkami neustále mimo prostor a čas, je třeba hemisféry propojovat. To se dá jednoduchým cvičením, většinou jsou to jednoduché cviky, které mají jedno společné, že vše jde křížem. Dotýkáte se rukou protilehlé nohy, nebo strčíte jazyk do jednoho koutku úst a zavřete protilehlé oko, taky třeba dělat každou rukou jiný pohyb, jednou mávám, druhou kroužím a dělám to zároveň.....cviky na propojení hemisfér najdete určitě i na netu. Moje děti z kroužku se naučily používat tyto cviky ve škole, během učení, když se nemohou soustředit, nejdou jim logické předměty jako matika apod.....nebo před písemkou, když píšou úkol, když se cítí "divně" . Tímto cvičením dojde i k uzemnění...tento pojem je těžké pochopit, ale vysvětlím např. tak, že když nemáte u elektrického přístroje uzemňovací drát (kolík) tak energie lítá přístrojem chaoticky a spíše než by pomohla, přístroj zničí. Lidské tělo je taky přístroj, který má elektrický obvod, kterým prochází spousty energie ať už naší, nebo nasbírané zvenčí, pokud se neuzemníme (pohybem, stykem s přírodou, chozením bosky, hrabáním v hlíně (proto si děti tak rády hrají v písku dělá jim to dobře) tak energie v nás je chaotická a my jsme taky takoví (plačtivost vaší dcery, neuznání autorit, agresivita syna, která ho vzápětí mrzí,atd...). Dnešní děti spíše sedí u počítače, jsou přetěžovány ve škole, než by lítaly venku, lezly po stromech, válely sudy po zemi atd....mají pak v těle přebytek energie, která se drží v horních čakrách a nemůže se rozložit do celého těla, dolů do nohou, aby se stykem se zemí uzemnila. Hyperaktivní děti mají taky přebytek energie v hlavě a jednou za čas se ta energie, ten přetlak prostě utrhne a projede tělem dolů k zemi, pak začnou děti hyperaktivně lítat, nebo s nimi šijou všichni čerti, ale musí to ze sebe dostat pryč, jinak by taky šly do agrese, nebo lítosti. 
Fyzické tělo těchto dětí není tak hmotné jako naše, má jemnější strukturu uzpůsobenou na příjem i té nejjemnější energie zvenčí, jsou trochu jako chodící filtry. Cizí i negativní energie se na ně lepí, míchá se s jejich, pak jsou zmatení, často reagují na energie, které nejsou jejich, jsou citlivoučcí, nesnáší bezpráví, násilí, nespravedlnost.....zákon rezonance tady funguje na 100 %, co je okolo, co přichází zvenčí, na to oni reagují, proto mají zvýšené nároky na harmonii. Pokud je kolem vše v pořádku i oni jsou v pořádku. Jestliže narazí na neurotickou učitelku,nebo nesoulad mezi rodiči, nabalí na sebe tyto jejich energie a myslí si, že je to jejich....nemají to jednoduché, dokážou se naladit a přesně vycítit jak se kdo cítí, kdo mluví pravdu atd.....ale jsou v pozici dítěte a bojí se přijít a říct takhle to není, jsou ve své vědomosti bezmocné. 
No snad jsem Vám to ještě víc nezkomplikovala :-) Hodně s dětmi mluvte, ptejte se na jejich názor, nechte je ať se Vám otevřou a nepovažujte jejich pocity a sdělení za dětské výmysly...odhalte co chtějí, případně jim vysvětlete, že přesto, že mají pocit,  že všechno vědí, musí si projít zkušeností dítěte ve fyzickém těle. 
Přeji příjemnou neděli. Věra K.
 
Děkuji Vám, hodně jste mi pomohla.Konečně tomu rozumím.
 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Dobrý večer,
mám hlubokou prosbu!
Projíždím webové stránky a schraňuji informace, abych se dozvěděla, jak to s indigovými dětmi je. Je pro mě obtížné rozlišit, co je pravda, co mýtus. Vymyslela jsem si "nové" děti jako téma k seminární práci, téma je ještě naštěstí možné změnit, neb mám v hlavě nepořádek a nevím tedy, zda by to pro mě nebyl tvrdý oříšek.
Tedy každopádně k věci, moc moc bych Vás chtěla požádat, zda-li byste mi neumožnila se zúčastnit Vašeho sezení, povídání, případně nedala-li byste mi nějaký tip pro knižní i jakýkoli jiný zdroj informací nebo sdělení, kterého dne byste měla přednášku 
(óó, teď jsem se dočetla [koukám, že bych neměla jednat unáhleně a nejprve si vše pečlivě pročíst], že si vyhrazujete nějakou hodinu na konzultace, ráda bych se k Vám tedy objednala! :-)(Omluvte, prosím, mou drzost, dosud se neumím příliš vyjadřovat)
Přeji příjemné veselé krásné svátky!
 
Milá ......., 
tak jsem trochu přemýšlela a jsem moc ráda, že jste si jako téma své práce vybrala právě děti nové doby, pokud se Vám práce povede a navážete na to svém budoucím pracovním životě, uděláte pro ty děti mnoho užitečného. Možná zjistíte, že sama jste indigové, křišťálové či jiné podobné dítě nové doby a téma bude pro Vás osobní zkušeností. Zajímá mne, co vlastně konkrétně studujete a proč jste si právě vybrala toto téma a zda se tomuto chcete nějak blíže věnovat, něco mi o sobě prozraďte :-). Nevím odkud jste, ale navrhovala bych osobní setkání (první volný termín mám už ve čtvrtek 14. ledna, nevím jak rychle to potřebujete) probraly bychom spolu, co je třeba a stanovily si postup. Myslím, že by bylo dobré, kdyby jste si připravila nějaké otázky, buď Vám je zodpovím, nebo Vám je postupně vypracuji písemně, podle okolností. Mohu Vám předat své zkušenosti, doporučit literaturu, být Vám nějak nápomocná. Ozvěte se mi, jak Vám to vyhovuje a co konkrétně potřebujete, nebo můžete i zavolat a domluvíme se :-)
Přeji příjemný a pohodový vstup do roku 2016. Věra Kloučková 
 
 
Dobrý večer.
Ah, nějak nevím, co bych mohla a co už je přespříliš Vám napsat, nerada kradu čas, proto prosím přeskočte, co nebudete shledávat záživným, přestože by to mělo být vše. ^^
Chodím na gympl. Nedalo by se však i přes dřívější tvrzení nadávajících učitelů, že jsme na prestižním gymnáziu, říci, že bych se všeobecně vzdělávala a prestižním gympl shledávala. Má třída schytala většinu učitelů, které učení ne zrovna baví nebo, myslím, jim ne uplně pasuje. Něco je příliš nesrozumitelné, něco příliš jednoduché, tak nějak pro nás nezáživné abych to řekla jednoduše (Tento čtvrt rok jsem pro mé nadšení chytla upřímnou chuť do učení do školy, snad i vydrží :-)) poslední den školy před těmito prázninami mě však převelice potěšila paní učitelka na češtinu, až mi srdce zaplesalo, neb byla vidět její snaha a zapálení do učení, které obvykle sahá do bodu mrazu. Jako člověka ji mám samozřejmě ráda, leč učitelování ji zjevně nenaplňuje- plus je, že při pozdním příchodu většinou nezapisuje (sama se zpozdívá, proto nikdo moc nespěcháme), akorát teď patří čeština k další mé slabé strácne, ačkoli mě dříve bavila. Což bych k sobě mohla přiřadit nepříjemný fakt, že chodím prozatím všude pozdě, téměř jediný případ, kdy přijdu včas je sraz časově neomezený, ale skutečně se to snažím změnit, naučit se si věci organizovat a být tak nějak víc v klidu.
Ráda bych se stala vyrovnaným šťastným a dobrým člověkem, toť snad můj životní cíl, když jste napsala, že kdyby se mi práce povedla, dále se "novým dětem" věnovala a mohla činit tak něco užitečného, dotklo se mě nadšení :-) Bohužel jsem takové sedmnáctileté nejisté kuře, ale určitě se budu snažit jak nejlépe dovedu. Trošku mě mrzí, že nemohu toto téma poctit zaslouženíhodným intelektem, láskou, inteligencí, snad i moudrostí a příjemným šířením. 
K té škole, teď jsem ve třeťáku, kdy mám prvním rokem seminář společenských věd, na které máme (klepu na zuby) úúžasnou učitelku, a právě na jeden ze dvou seminářů bychom měli nebo vlastně přímo musíme vypracovat seminární práci (nerada říkám, že něco musíme, neb nic nemusíme, že?), což já jsem si vybrala ty společenské vědy.
Byla jsem v divadle na páté dohodě, kde Dušek něco pěkného poznamenal o indigových dětech, kdy jsem se rozhodovala nad tématy. Když jsem si sepsala ta všemožná témata, co mě zajímala, měla jsem nevědomky jasno, pro podporu jsem se pýtala dalších lidí, co by mi nebo sobě vybrali, ále při pomyšlení na vybrání si něčeho jiného mě sužoval pocit. Nepříjemný. Hí. 
Jsem napsala asi více než by Vám bylo zdrávo, tedy že nemusí být příjemné číst mnou sepsaný email, ale přesto mám nutkání cosi ještě napsat. Bydlím v ......... s mou milovanou mamuškou a postiženým bráškou (má kratší raménku u třináctého chromozomu, přesně nevím, jak tomu je, ale mamča o tom nechce moc mluvit a doktoři v tom jasno stejně nemají). Ještě mám dvě sestřičky, jsem ze sourozenců nejmladší a jsme od sebe cca 5let. Tatík je takový pobuda, teď už nemá ani elektřinu, přestože je vpodstatě odvázán od tohoto systému, tak to v jeho případě mi nepřijde moc mmm výhodné, správné, úžasné, neb není zdravý a hmuu, špatně to však není, asi by na tom jinak nebyl. S ním jsem nalezla lásku k bylinkám, tedy asi díky němu. Procházeli jsme přírodou a povídal mi, co na co je. Moc se mi líbí alternativní způsoby léčby, esoterika mě zajímá, dříve jsem zbožňovala cvičení, pak mononukleóza, což představovalo můj pohybový úpadek. Teď jezdím akorát tak na kole do školy, věřím, že se ještě hýbat aktivněji začnu. Strava, sice nejsem zářný příklad, ale také se ke správnému nedestruktivnímu stravování dohrabu. Považovala jsem se dlouho za suchou pochmuru, ostatní lidé však, jsem se dozvěděla, že ne, proto stojím na pochybách a raději to nechávám být se spokojením, že mě třeba zrovna ti spolužáci vysmátou vídávají :-) Ale divnosti jsem se dozajista nezbavila, snad se tedy, setkáme-li se, nezděsíte mého bytí
 
14. 1. bych mohla, mohla-li byste stále i Vy. Za Vaše zkušenosti a doporučení četby, či čehokoli jiného, budu moc moc ráda. Literaturu mohla-li byste můžete prosím i přes email, asi takto pro Vás i jednodušší, pokouknu po knihovnách. 
Hehe, co konkrétně potřebuji.. Musím si to pořádně srovnat. Otázky připravím. Ráda bych seminárku sepsala tak, aby uvěřili i skeptici, což ještě nevím, jak se to bude vyvíjet

Moc moc Vám děkuji, co mohu udělat pro Vás, dát já Vám? Neskonale si vážím Vaší ochoty a příjemného vystupování již přes internet. Děkuji! 
Krásnou dobrou noc přeji 
 
Milá ......, není lepšího cíle, než chtít se stát vyrovnaným a šťastným člověkem. Váš e-mail mě pobavil a potěšil. Jsem přesvědčena, že i Vy sama jste z těch dětí o kterých chcete psát svou práci. Jistě až začnete číst některou z knih, které Vám doporučím, mnohokrát se tam najdete v pocitech a příbězích. Byla bych velmi potěšena, kdyby jste v ten čtvrtek přijela, myslím bychom si spolu prima popovídaly. Vysvětlila bych Vám, proč se Vám škola zdá tak vzdálená a učitelé tak nemožní a dala Vám snad i naději, že jednou bude školský systém vyhovovat potřebám dnešních dětí, které mají zcela jiné energetické vibrace a jiné hodnoty, než jejich stávající učitelé (viz p.Dušek a jeho Dohody, byla jsem letos na ní taky). Pokud se trochu zajímáte i o " ezoteriku " (nemám to slovo ráda), tak myslím, že bych Vám taky mohla ledacos ze svého umu předat, pokud by jste do budoucna měla zájem. Možná by jste pak mohla lépe chápat svět okolo sebe a mnohé si v životě usnadnit :-)  
A co můžete dát Vy mě ? Už jste i dala, třeba jen tím, že jste se neváhala zeptat co mi oplátkou můžete nabídnout, naprosto spontánně jste se snažila uvést energie dávaní a přijímání do rovnováhy (což svědčí mimo jiné o tom, že jste dítě nové doby), ale hlavně, připomněla jste mi, že ani já nesmím zapomínat na sebe a na rovnováhu Vesmíru. Byla jste tedy pro tentokrát Vy mojí učitelkou a já žákyní :-) Děkuji. Zdravím Věra K.
 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Korespondence byla publikována se svolením těch, kterých se to týká. Děkuji :)